Thursday 19 July 2012

iPad



Hellou <3 Ensinnäkin muutin nyt ton kommentti jutun silleen et kukatahansa voi kommentoida, siihen ei tarvi siis google-tiliä mut toivon et kirjotatte nimenne tai jotain kommenttinne perään etten hirveesti joudu arvailee keitä anonyymei ootte : DD

Mut siis sain tänään sen iPadin ja mukava vehje se on >3<!!! Pitää vaan oppii käyttää sitä paremmin ^^;; tällä hetkellä vaan säädän ja sillä kirjottaminen on tosi hidasta. Tänään jo tahmattiin se näyttä Millan ja Mintun kaa kun ne oli meillä, pelattiin ja otettiin kuvia ja sillasta^^ Tää on oikeestaan mun aikainen synttärilahja mut musta tuntuu et tää koko kesä on ollut mun synttärilahja, sellanen kallis kakara kun oon :'')) Mun piti päättää sen mini läppärin ja iPadin välillä ja musta iPadi on parempi ku helpompi kuljettaa, nopeempi ja ja 5 kertaa pidempi kestoisempi akku. Lukiotahan varten tää on.... mut joooh : DD

Huomenna on sit Wanaja festival ja Nadja tulee meille <3<3  Aivan helvetin ihanaa nähä taas Haloo Helsinki ja Michael Monroe joka on nykyään yksii lemppareist <3<3<3 :33!! Cant wait. Mut juuu, en tiiä mis välis taas ehin kirjottelee kun Nadja lähtee sunnuntaina ja sillon tulee si Meme, Milla ja Minttu mut kattoo ny, viimeistään keskiviikkona^^ Mut eipä täs kai muuta, oon ihan täynä ja meen varmaa koht alakertaan pitää kummitädille seuraa.


1 comment: