Wednesday 18 April 2012

18.4 You'r gonna miss me when I'm gone





Heijssan. Joo tänää oli kouluu kaheksast kolmeen eikä siin vissiin mitään ihmeellistä... harjoteltiin saksan valtakunnalliseen kokeeseen mikä taitaa vääähän kusasta mulla... huomenna on matika valtakunnallinen.
Tosiaan koulun jälkee lähin Millalle ja Mintulle ja just sieltä tulin. Lagailtiin ja katottiin noloi cosplay videoit you tubest.

Oon viimepäivinä huomannu et reagoin stressiin tosi voimakkaasti o___O siis jos mua stressaa joku nii vatsaan sattuu ja ahistaa. Viime päivinä ahistanu aika paljon enkä ees tiedä miks... nykkin sangen ihana päänsärky, luultavasti samasta syystä. (Enkä jaksa hakee särkylääkettä alakerrast...)

Viimepäivinä oon ollu muuten tyytyväinen mun hiuksiin :3 (wuut?) mut siis oikeesti yleensä ne on musta vaa äklöt ja tuntuu et kukaan ei tykkää niist mut ny ku toi sivu tukka o tarpeeks pitkä sitä voi pitää sillee ihanasti hainhampaal tai nuttural <3

mut juu eipä mul varmaan mitään kovin kiinnostavaa kerrottavaa sen enempää oo.....




Mun hiukset takaa...

... edestä...

... ja takaa koska kaikkia kinosti!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment