Friday 20 April 2012

20.4






Varmaan maailman tyyyyylsin päivä! Enkä jaksa oottaa et se muuttuu tästä mitenkää radikaalisti... illalla vois tosin käydä lenkil tai kylvys tai saunas.... emt mut jtn mä tarviin. Oon kans pettyny itteeni, en oo piirtäny kunnolla ikuisuuksiin! Ei oo ollu aikaa tai inspiraatiota .__.; kai tos myöhemmin voi jtn tehä... tai oon mä kyl yhen  kuvan tehny mut se on sellases lunnos kirjas. Tosiaan koulun jälkeen meikkasin.... otin jtn kuvii ja lauloin... sen jälkeen oon vaa datannu......

enkä haluu syödä!! enää ikinä.... mutta teen sitä nytkin!!! Joo siis ongelma on se että syön TOSI epäterveellisesti, mun annokset on liian isoi, syön liian usein roskaruokaa... en ymmärrä miks en lihoo reippaammin, ei sil et haluisin, kiitos geeneille vissiin. Ajattelin et meen ruokalakkoon mut ei se taida munlaiselta ahnurilta onnistua :') Joten mieleen tuli taas ajatus kasvis-syönnistä mitä oon viime aikoina ajatellu. Lihaa en kyl osais jättää kokonaan pois mutta voisin tehdä näin: pienentää annoksen kokoa, lisätä kasviksia (välillä syödä niitä pelkästään) ja vähentää lihaa. Sitten kans liikkua! että sais nää reidet ja masun... vaikkapa kesä kuntoon.
Ok lopetan ny tän ruoka angstin tähän.

Haluun 3 levyä!! Punk goes pop 1-3. Ne vaa on niin ihanii <3 Löysin ne ebaysta aika halvalla mutta en tiedä saanko äidin ostamaan ne, toki voisin si vaik maksaa ite. Viimepäivinä oon kuunnellu aika paljon punkkia, screamoa jne. Ainakin tuo Simple planin keikka innosti kuuntelemaan sitä tosi paljo : D "This song saved my life" <3 Oikeesti mun musamaku on iha kummallinen :''D toisinaan mietin itekki mitä paskaa kuuntelen xD! 

Mp4:ltäni löytyy mm. Disney musaa, Britney Spears, Shakiraa, Apulanta, Haloo Helsinki, Pmmp, Blood on the dance floor, Escape the fate, Green day, Simple plan, Billy Talent, Lily Allen, Gorillaz, Alphabeat, Mcr, Lady Gaga, Maroon 5, Grease ost, Anssi Kela, P!nk, The Sounds, The Birthday massacre, The Gazette, Miyavi, Yiruma jne jne jne jne. että joo senkus häpeette mun puolesta : D kaikenmaailman genret...


Höhö söin mehevän salaatin (includes: feta, salaatti sekoitus, tomaatti, oliivi, tonnikala ja maailman paras salaattikastike)


2 comments:

  1. höpöhöpö sinulla mitään läskireisiä tai masua ole :------D mut hei kiva nähä et säki bloggaat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et oo nähny D: Vattaa vedän sisäänpäin ja reisissä selluliitit... mut mut en jaksa tästä vängätä tai valittaa :'D Joo kiitti x) kai meen suakin stalkkaa : D

      Delete