Sunday 31 March 2013

Adam Lambert

 Awesome kuvaamani video

Olin Adam Lambertin keikalla 22.3. Matkaanhan lähdin koulun jälkeen, aikaisemmin sinne olisi ollut turha mennä nimittäin minulla oli istumapaikka.
Pasilassa tapasin Iinan ja hänen kaverinsa joiden kanssa jonotin ja hetken sisälläkin hilluin. Vähän kyllä harmitti etten päässyt seisomaan kun viime keikat ja festarit tottunut lavan edessä hihhuloimaan mutta ei se nyt niin paha asia ollut. Keikka oli hyvin viihdyttävä kaukaakin katsottuna. 
yyh näytänpä leveältä

Aluksi ihmettelin kun lähes loppuun myydyn keikan sali oli puoli tyhjä. Lämppärinä oli Jannika B josta en itse aikaisemmin ollut kuullutkaan mutta sen jälkeen sali alkoikin täyttyä.





Paikkanihan oli vastapäätä lavaa, yläkatsomossa, toisella puolella areenaa. Kun keikka alkoi niin paikaltani kyllä näki ihan mukavasti mutta kuvien suhteen kamerani super zoomi ei tällä kertaa pelastanut minua. Keikka olikin aivan mahtva! Adamin nauru oli mitä hurmaavin ja hän veti ehkä leppisimman keikan jossa olen ollut. Omien laulujensa lisäksi hän lauloi mm. Bob Marleytä, Michael Jacksonia ja omiakin kappaleitansa reggaen ja jazzin tyyliin. Adam jutteli paljon mukavia ja hänen tausta laulajat, tanssijat ja koko bändi oli myös aivan hurmaava. Keikasta jäi tosi hyvä fiilis jonka kanssa jaksoin yöllä vielä yksin Tampereelle matkustaa c: !




Ja tottakais sitä nyt jotain krääsääkin piti ostaa joten myyntipöydältä löytyi juliste tyjän seinäni täytteeksi sekä hienot hanskat jotka tosin ovat aivan valtavat minulle.




No comments:

Post a Comment