Saturday 9 March 2013

Sekalaista löpinää




Jonkin näköinen mainos c: taustaan kului 2/3 värikynästä xD
Oli tarkoitus että tekisin uusimman merkintäni Helsingin lolita conventiosta mutta empä sitä pysty vielä tekemään kun en ole saanut kaikkia kuvia, siispä ajattelin nyt vähän koota ajatuksiani ja muutamia kertyneitä kuvia c:
Hiukset

Tällaisena minä hiuksistani pidän c:
Hiukset on ikuinen ongelma. Haluaisin lyhyet hiukset ja toisellekin puolelle sivusiilin mutta näin ei varmaan tule hetkeen käymään. En uskalla pitkiä hiuksiani leikata enkä sitten tiedä näyttäisinkö hyvältäkään ilman niitä. Tämän hetkiset hiukseni ovat mielestäni todella kivat silloin kun laitan ne, harmi että näin tapahtuu vain harvoin. Arkisin minulle ei todellakaan ole aikaa, sekä lakan käyttäminen ei tee hyvää hiuksilleni, eihän se varmaan kenenkään hiuksille hyvää tee mutta hiusvärini lähtee nopeammin lakkaa käyttäessä. Ehkä kuitenkin nyt vaan eläin näiden kanssa :'D

Epätoivoista nutturan vääntämistä?...
Tuo sivussa oleva kysely nähtävästi loppui : D Pitänee siihen jotain muuta keksiä mutta mukava määrä ihmisiä vastaili tähän. Suurin osa tykkäsi ulkoasusta mutta puolet piti sitä sekavana. Aijon nyt kuitenkin jättää tämän tällaiseksi kunnes kyllästyn mutta jos jollain on jotain pientä parannus ehdotusta niin antaa kuulua c:



Turhaa lävistyskoruilla leikkimistä
Tässä on kuvaa Hämeenlinnan huoneestani, sänky ja tietokone on tietenkin kameran takana mutta liian sotkuisessa kunnossa kuvaa varten : D Tykkään huoneestani, se on ihan mukavan kokoinen ja kotoisa. Omistan paljon mangaa, kameran takana on vielä kaksi hyllyä, nyt en ole mangaa varmaan kunnolla puoleen vuoteen ostanut mutta luesken sitä mielelläni, kunhan olisi aikaa, "villein kauteni" on kuitenkin jo laantunut :'D Tuon seinällä olevan Inu Yashan voikin sitten unohtaa... maalasin sen... 5-luokalla? Voisin ottaa myös kuvaa Tampereen asunnostani, tehdä siitä vaikka joskus kokonainen merkintä c:

Mutta eipä minulla varmaan muuta tämän tärkeämpää asiaa ole : D Tuli heitettyä tänne niin monta pärstä kuvaa että melkein ahdistaa xD

7 comments:

  1. Sulonen Discopallo ;u;
    Ja sinä aww aww taas ♥
    + Ois kiva nähä sitä Tampereen asuntoasi!
    Ja olen muuten tulossa Tre kupliiseen luultavasti, sinä et sinne mene? ;_;

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, toi disco pallo on mun veljen jäljiltä, toi oli ennen sen huone : D kyl mä oon kupliiseen tulos ^^! Lauantaina ja sunnuntaina.

      Delete
    2. No perkele minä en olekkaan tulossa kaverin takia ;_; kuolema

      Delete
  2. tosi söppänä huone, ja noi hiukset aaaaa ihanat! ♥

    http://mylifeasamaterialwhore.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. // ajattelin kun tohon kysymysjuttuun ei voi laittaa kahta vastausta, ni haluisin tosi paljon nähä sekä piirustus ja muutos postauksen ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiii oisin halunnu nähä sut DDD: ja tosiaa enköhän mä molemmat joskus väsää ku itteeki kiinnostais tehä : D

      Delete