Thursday 10 May 2012

Kiiresinäänsäkunpitäätehdäkaikkeakutenpakatajamennöpesulle



Gvyvdhasc kiire D: En ny kauheesti ehdi kirjottelee ku pitäis vissii käydä viel pesul ja jtn mut haluun kirjottaa xD Tosiaan oli kiva päivä <3<3 Oli se 1500 ja juoksin sen 8,44 min!!! Oon aika ylpee, en ookkaan kangistunu : D! No se ruotsin koe si meni ny miten meni... mut koulun jälkeen menin Katrin kaa kaupungille ^^ ostin mm. t-paidan, kengänauhat, pitsiä cossiin dnsani ja jäätelön :3 Sit oltiin muutama tunti Katrilla, katottiin hienoja videoita :''D Ja yritettiin ladata yks peli mutta se si tais vähän tössätä siihen pelin käynnistämiseen. Nyt oon vaan juoksennellu ympäri taloa etsimässä mukaan pakattavia tavaroita sillä huomenna meen Turkuun kattoo Gioo ja Siirii <3 cant wait. Varmasti tullee piristää mua sillä ny taas illasta ollu ihan yli vittuuntunut olo, ihmiset ifnsidgisdcb on se niin kiva kun hylkäätte!!! Joo siitä yhdestä mä pikku hiljaa jo haluun eroon mutta se että ei vastaa, se että ei ota yhteyttä, se että ei huomio, tiedoksi vain on sekin hylkäämistä! Oli si tahallista tia ei, se vituttaa sillä ootte mulle TÄRKEITÄ! Milla tekikin tänään kavereistaan blogiinsa kirjotuksia ja minäkin olin siellä! Kiitos ihana rakas ystävä <3<3<3!! http://ujonlainenkeiju.blogspot.com/2012/05/alisa.html?showComment=1336678492897#c5669388033078567166

Nyt tosin taidan jatkaa tästä matkaa pesulle, kirjottelen si varmaan taas lauantaina ku palaan Turusta <3 Bye.

No comments:

Post a Comment