Tuesday 8 May 2012

Noname



Tänään oli aika kaunis päivä. Ulkona tarkenee ny ihan rehellisesti hupparilla. Se bilsan koe ei välttämätät kussu ihan nii pahasti. Jos nyt sais sen 7½. Olin si tänään Millal ja Mintul. Perus lagailtiin, piirrettin, käytiin kaupas :'). Paluu matkal juttelin si Memen kaa puhelimes. Et sellasta. 

Mua hävettää ku oon kauhee materialisti U___U tulee sellanen kauhee laiska hemmoteltu kakara olo ku haluun aina kaikkee ja useimmiten saan kaikenlaista... Suurin sijotuksen kohteeni on vissiin vaatteet... ja silti vaikka niitä ostelen ei mun kaapista löydy mitään käyttökelposta!... Mihin ne kaikki katoaa? Ny ku kesä tulee haluisin hirveesti tyyliin jotain toppeja ja hameet on aina ihania vaikka mulla niitä nyt on jo aika paljon. Kenkiä ei oo koskaan liikaa. Cosplay on kans asia mihin menee rahaa. Tarvisin ehkä Shinin cossiin uudet housut. Voisin niit viikonloppuna Turusta metsästää.... Milla kans tilas mulle just uuden peruukin ja sukat jotka tulee... no ei se oo cossi mut sellanen Desu asu :'D Desuun tarvis myös piilarit. eniveis oon rahareikä (www.alisaonrahareika.com/lahjoitus).

Mulla on oikeesti ihan kamala ikävä Sakkea ;___; Ja toki monia muitakin ihmisiä!!! Pelkään vaan et kaikki joita ikävin ei ikävöi mua.... tai ei tykkää musta... oon vaan nii kauhee vainoharha tyhmy U___U tai sit en oo ja ne oikeesti vihaa mua ja niil on joku kauhee salaliitto pysyä mun ystävinä vaikka oikeesti pelkkä mun ääni jo vituttaa niitä!!! Hooo käy järkeen! Niin järkeen et vois mennä koht nukkumaan.... öitä.

No comments:

Post a Comment