Wednesday 2 May 2012

Vappupupupu




Hooooh. Moi vaan :') Vappu meni aika mukavasti. Maanantaina Milla ja Minttu tuli meille. Käytiin tiiriös ostaa Millalle mp3 mut mukaan tarttu mulle Chisun levy (kun valaistun) ja kengät (mun cossiin ja muutenki kesäks). Kotona sit syötiin ja sain mun Ahirun cossiin valmiiks! Illalla käytiin sit kattoo Tarusormusten herraa teatteris. Kotona sen jälkeen piirrettiin muutama tunti, puhuttiin syvällisiä ja mentiin nukkuu.

Hohoo tein tän jossain kymmenes minuutis



Tänänä si käytiin aamulla Pukuvuokraamon kirppiksel josta ei sinänsä mtn kummallist löytyny ku kengätkin oli liian pienii mut löyty paroni Antljeen paita!! Jonka Meme si saa : D Vapputoril oli ihania ala-astelaisia. Ai että ku tekis mieli vetää niitä "kovia poikia" turpiin :'D Siel oli kans niitä pikku tyttösiä joilla oli hiuksis varmaan jokaikistä vappuväriä... näytti kaameelta... niiden kaikkien värien sekotus.... ei voi olla ees mikää väri. Hiukset oli tänää muuten nii paskaset et pidin kokoäivän peruukkia xD Sitä punamusta raidallista pitkää ja sit tietenkin cossini peruukkia.







No torin jälkeen käytiin kotona vaihtaa vaatteet ja lähettiin photo shoottiin Kaupungin puistoon. Ihmekyllä kukaan ei huudellu meille mitään (koska cossaajat ovat outo näky) mut muutama katse me kuitenkin saatiin. Otettiin paljon kuvia ja kyl me siel muutama tunti viihdyttiinki. Muutama hyvä kuva tuli^^ Useissa mulla vaan oli idiootti ilme tai sit joku kaamee varjo <3 Loppupäivä si vaa... lagailtiin. Minttu stna kidutti mua tai no joooo. Makailtiin kaikki tos sängyllä ihme sumpus, otettiin rumia kuvia ja naurettiin väsyneesti.



Viime päivät ollu tosi kivoja. Mut silti musta tuntuu et mun pää räjähtää kohta. Liian monimutkaisia tunteita ja ajatuksia. Ois aivan ihanaa jos ajatuksia ja tunteita vois ite muuttaa, niin omia kuin muiden. Tai jos osais lukea toisten ajatuksia! paitti et musta tuntuu että sekoisin... nytkin vaa haluisin repii pääni auki ja tuulettaa aivoja. Jos elämä vaan ois helppoo :') ... tai osaisin olla stressaamatta U___U Miks musta tuntuu et aina kun moikkaan meses tai galtsus jotain se menee välittömästi offlineen?... well muutenki taas häpeen itteeni. Juu taas tätä... mut oon syöny tänääki iha hirveesti >.<... en mä tiiä mikä ruoka kriisi mulla on mutta... dkiueiwbfibewfwf.....attelin et vois syödä koht... mut en haluu mut haluun..... No tein sentään tänää pitkästä aikaa vatsalihaksia.

Mut joo moi..... yhteiskuntaoppia ja bilsaa pitäis lukee... perjantaina ois pääsykokeet!!!!...

No comments:

Post a Comment