Sunday 6 May 2012

Kirjoitan merkinnän jonka ihQt ihmiset lukee.




Nonni, ollu ihan kauheen kiireistä enkä oo mitenkään ehtiny kirjottelee D: Joten warning tästä saattaa tulla pitkä kirjotus. Elikkä perjantaina oli ne pääsykokeet! Ihmekyllä edeltävänä yönä sain nukuttua, katoin illalla the Greasen et alkais väsyttää (joo siis katottuani leffan pimeäs huonees nukahdan melko varmasti). Tein kans torstaina pannareita.

Om nom nom nom nom nom <3
 Mut tosiaan ne pääsykokeet.... noh... Siellä olin Makon ja sen kaverin Anniinan kanssa. Törmäsin myös Riikkaan. Ne tehtävät ei ollu sinäänsä kovin hankalia. 
1. Lyijykynä piirustus "Tee lyijykynä piirustus kaupunkitilasta. Liimaa paperiin ensin annettu ääriviivapiirros rakennuksesta. Sijoita se mieleiseesi näkymään, jossa on muita rakennuksia ja kasvillisuutta. Toteuta piirrustus valoin ja varjoin. Yritä kuvata myäs erilaisia pintamateriaaleja". Noh tämä tehtävä... en ole ihan 100% varma että vastasiko se täysin tehtävänantoa ja harmittaa kun kumitus jäljet töhri työtä mutta sentään ideani oli omaperänen ja sommittelu, tilavaikutelma ja materiaalituntu toimivat vaikkei piirustustaito edustanut oikeaa tasoani. 
2. Vesiväri maalaus runosta "Vanha vesirotta". Harmittaa sinäänsä kun maalaukseni idea oli tosi hyvä mutta lopuksi sit sotkin ne värit <3 3. "Tee pilvenpiirtäjä annetuista papereista ja pahveista" No joo.... mä en tiedä oikein mikä ihme se mun työ oli :'D Siinä alhaalla oli sellanen hökkeli jonka sisällä oli pyöreä juttu, jonka sisältä tuli tanko, jonka päällä oli neliö, jonka päällä oli tanko, jonka päällä oli pallo, jonka päällä oli tanko :''D

Että tällätteet.... kokeen aikana tuli kans sellanen "lievä" itsetunnon romahdus... mut ihanat ihmiset on ny puhunu mut siihen uskoon et ei se niin huonosit menny ku oletan :') Kokeen jälkeen kävin si Makon kaa viel cybershopis, ostin kirsikka kengännauhat. Loppu päivän kotona selasin ebayta ja löysin IHANAN hupparin jonka äiti si osti mulle + pari levyä <3 


Niin ja joku/jotku maailman ihani(n/mat) ihmine(n/set) saa ostaa mulle nää kengät synttärilahjaks!! Oon tosissani :'D



 Mut tosiaan lauantaina Nadja tuli meille <3 Mm. käytiin mäkkäris, ostin valkosen kajaalin, katottiin jotain Digimonia, kilpikonna ohjelmaa ja Pokemonia :'D, käytiin saunas, syötiin sipsiä ja katottiin Scott Pillgrim. Nadjan kaa on aina kivaa <3 Sen kaa piristyy :') Sunnuntaina si mentiin aamulla kirppikselle josta Nadja löysin mulle ihanat kengät x3 <3<3<3 Voisin laittaa ne Desuun jos en halua olla nois lolita kengis (oikealla) jotka tappaa mun jalat. Btw. Mulla on kauhee kriisi mitä laitan Desun iltabileisiin päälle (turhin kriisi ikinä).


Mut tosiaan käytiin sit tänään viel subways ja pyörittiin muutenki cittaris. Seppälässä oli järkyttävästi topattuja bikinejä <3 ja damn unohdin ostaa jätskin.... mut kotona jatkoin taas Nadjan death note kuvan piirtämistä, jospa pikku hiljaa saisin sen valmiiks. Katottiin kans vielä hetki Digimonia ennen ku Nadjan piti lähtee. Se on karu tunne ky viikonlopun jälkeen jää yksin D: Siispä menin illal viel si lenkille ja pyysin Millan mukaan. Juteltiin kait jotain syvällistä xD Ulkona sato mikä ei ollut kovin mukavaa mut kyl sen ny kesti... 

Mua on viimeaikoina ahistuanu kun oon yksin. Tai siis mun päässä alkaa pyörii kaikenmaailman ajatukset... koulu, tunteet ja ihmiset... oli ne ajatukset sit kuin turhii tahansa niin stressaan ihan liikaa ja kulutan pääni niillä puhki... tarvisin sellatteen ihmisen joka pysyis vierellä 24/7. Vahtis etten stressaa itteäni kuoliaaks ja pitäis mun mielialan iloisena...
okei, ketään ei kai tollaseen työhön voi palkata :'D Mut oikeesti te ihmiset ootte ihania jotka mua kuuntelee ja viettää aikaa mun kaa <3 I love my friends <3

Huomenna si yläasteen tärkein bilsan koe johon ei oo luettu............................................. 
STNA HYVÄSTI LUKIO tai jtn....

...

No comments:

Post a Comment