Friday 18 May 2012

Vapaata



Joo tänään oli tietenki helatorstai ja kotona vaan ollu. Ei oo paljoo tapahtunu paitti kävin pitkällä lenkillä ja oon yrittäny siivota mun huonetta : D sit tos illalla kattelin uruseiyatsuraa ja söin tonnikala makaroonia jonka tein ihan ite, olkaa ylpeitä musta. Huomenna mennään kouluun vasta yheks! Ympäristöpäivä, mennään kaatikselle ja ollaan siellä vajaa pari tuntia :'D Sit Meme, Milla ja Minttu tulee meille myöhemmin ja on meillä sunnuntaihin asti et tuskin kirjottelen huomenna tai ylihuomen. Sain kans Nadjan piirustuksen valmiiks mikä pitäis lähetää postis, voisin tehä sen huomen vaik samal ku haen Memen. Kävin äskö suihkus ja sheivasin sormeen hauskan haavan : )) (kinosti).

Toivottvasti mun postitilaus jutut tulis pian. Jos mun kevätjuhla mekkoa ei ala kuuluu joudun varmaa ostaa jonkun toisen että ehtis kevätjuhlaan. Odottelen myös sukkia, peruukkia ja paria levyä. Huolettaa kans et ehtiikö sukat ja peruukki Desuun mennes. Sukat ny luultavasti tulee pian ku ne oli sellatteelta hyvältä myyjältä mut peruukista en tiiä.... 

Laskeskelin muuten täs eilen että jos saan sittä Tammerkosken pääsykokeesta 8 tai enemmän niin luultavasti pääsen sinne :3 En yhtään osaa sanoa kuinka tiukkaa se niiden arviointi on mut heitetään villit veikkaus et se mun vesivärityö vois olla melkein 10, pilvenpiirtäjä 9 ja piirustus 8. Et niiden KA:han ois jo 9 : D!! Mut voihan se olla et ne on kauheen kriittisii ksfdndknsg  ja ofne kattoo vaan sitä toteutusta... no toivotaan parasta ^^;; Pitäis ehk mennä nukkuu mut hiukset on vielä märät ja mun herätykseen on vielä joku 11 tuntia :''D Et ehkä lagailen vielä hetken, luen tai jtn. 

Ulkona on muuten ihana ilma!! En tiedä pitäiskö tota ny sanoo alku kesäks vai loppu kevääks... vissiin kevät se on ku kasvit vielä kasvaa mut aaa siellä tarkenee tyylii t-paidalla ja on vihreetä!! Hankala uskoa sitä todeks :''D Varmaa tyhmää mut että mä vihasin tota talvea, mikään ei meinannu millään sulaa, kylmää, märkää, masentavaa. Mulla on aina joku syystalvi masennus, kesällä piristyn aivan huimasti!! Kesä sais olla niin paljon pidempi, talvi kun kuitenki kestää kauemmin : // Siispä pitää ottaa iloirti kesästä >3< mulla onkin jo paljon suunnitelmia joita pitää kans muistaa ikuistaa kameralla, viime kesänä sekin jäi ehkä liian vähälle vaikka kuvia tulikin otettua ^^;;

Mut joo taidan ny mennä nukkuu ja stuff. öitä <3


Summer is going to be:





and more stuff.
kuvat we<3it

No comments:

Post a Comment