Sunday 26 August 2012

Alpakoita!



 Aamulla mentiin perheen kanssa Metsäkylän kartanolle aamupalalle ja kattomaan alpakoita :') Oli ihan kivaa. Mulla on paljon kavereita jotkainhoaa vanhempiaan tai joista perheen kanssa ajan viettäminen on vastenmielistä mutta ihan rehellisesti ite ainakin toisinaan tykkään viettää aikaa heidän kaa enkä sitähäpeä, tosin pidemmät sukulointi reissut välillä raastaa hermoja : D Mut enivei syötiin ekaksi sellaisessa kahviossa pannaria ja juotiin kaakaota. Sitten käytiin ruokkimassa ja silittelemässä alpakoita : D Maisa nimesi vaalean alpakan Alpaks ja rusehtavan Slikaks x''D Todella suloisia ja höpöjä otuksia <3



Käytiin koti matkalla kanskirppiksellä, löysin mustan stereo laukun (5€) ja fall out boyn levyn (2€) <3! Upeita löytöjä etten sanois : DD

Myöhemmin sit taas värjättiin ja leikattiin mun hiukset. Värjäys ny onnistu nii ku ainamut leikkaukseen oon tosi tyytyväinen. Pelkäsin et leikattiin liian lyhyeks ja et se otsis ei oo tarpeeks "emo" mut siitä tulikin melko sujuva ja omaperänen : DD Oon kans tyytyväinen mun pitkiin taka hiuksiin^^

Täs tunnin pääst pitäis sit lähtee takas Tampereelle jollain kahdeksan junal tulee hauskaa raahata kahta laukkua ja tatuointi salkkua <3 mut joo... toivotaan etten kuole. Eipä tässä kai muuta :'D <3




Alpakoita!

Tuo ruskee on sulonen <3

Yläpihal oli lisää alpakoita. Maisa nimes tuon valkosen Alpaks :'D

Oon aika tyytyväinen näihin hiuksiin <3

1 comment:

  1. voi toi ruskee alpakka on ihana! :3
    Ja sinä myös ^^
    Mut mie tykkään kans viettää aikaani perheen ja sukulaisten kanssa. Kaikilla tädeillä tuli käytyä tänä kesänä ja en yhtään pahakseni pistänyt :'D

    ReplyDelete