Tuesday 14 August 2012

lonely tunafish



Jeaaash eka kunnon koulu päivä. Oli opoa, saksaa, äikkää, mantsaa ja liikkaa. Pitkä päivä oli ja herätys 15 yli 6 mut kyllä se siinä meni. Saksa ei vaan oikein iskeny.... huomenna pitäis kans olla liikkaa mut en si tiiä mitä siitäkään tulee. Liikka yläasteella oli kivaa koska siihen ryhmään oli tottunu mutta en tiiä mitne kehtaan ihan tuntemattomassa ryhmässä kun oon niin kamalan kömpelö....

Mut joo näin si koulun jälkeen Nadjaa. Tavattiin rautiksella. Kierreltiin ja istuskeltiin si ympäriinsä ja lähdin 7 yli 17 junalla, sain kyllä vähän juosta sinne mutta ihan reilusti ehdin. Juna oli jo laituril ku tulin mut sain istuskella kolmisen minuuttia junassa ennen ku se lähti.

Ihan hullu väsymys näiden aikasten herätysten ja myöhään valvomisen takia mutta kaipa sekin korjaantuu nimittän dun dun duun mä muutan huomenna! yeah, miettikääpä sitä sitten niin > ; (.  NIIIIN! joo mitä.....? Ettepä si enää ikuna nää mua lällästläää. No ei. Tuun viikonloppuna kotiin. Niin varmaan teen lähes joka viikonloppu ja tiistaisin tuun ARXille kuvataidekouluun. Mut en mä oikeesti oo yhtään valmis muuttaa mihinkään D:!! Pelottaa ihan hirveesti. Oon vaan aatellu "Jeee kivaa oma asunto, saan nukkuu aamusin pitkään" mutta se "muutan yksin kauas omilleni, pitää pärjätä itse, yksiiinnn!!" puoli ei oo ees aikasemmin käyny mun mieles ja nyt vasta aloin aattelee sitä DD: Joku saa sit oikeesti tulla useamminkin pitää mulle seuraa!!?? Sattuuko joku teistä jopa asumaan Tampereella? Ei haittaa vaikka ois melkei random, aina han voi tutustua mutta kun yksin en halua olla D: Toivotaam että sen kämppiksen kaa pystyis viettää aikaa.

Mut et sellasta, huomenna koulu alkaa vasta 15 vaille 10 mut eipä sillä väliä, joudun tulee junal joka lähtee 8:11 niin joudun tunnin Tampereella hengaamaaaann. Noh ehkä käyn ostaa pari koulukirjaa.

Mut mitäs teille kuuluu? Monella alko vasta tänää koulu. Ainakin mun tän hetkiset fiilikset itsestäni on niinkin korkealla kuin : nolonolonolonolonolo, tosi säälittättättättävä, yli herkkä, ärsyttävä, paska : )))))))) niin se itsetunto vaan laskee ja mä meen nyt pakkaa <3


Jos oisin yhtään parempi ihminen, pääsisin yli helpommin...


No hyi yäk. Aamusin väsyttää...

No comments:

Post a Comment