Saturday 18 August 2012

Keskiajalta




Iltaa :3 Tänään käytiin Maisan ja äidin kaa Hämeenlinnan keskiaikamarkkinoilla. Paikkahan oli oikein hieno, paljon rekvisiittaa ja lukuisia erilaisia kojuja. Ostettiin sieltä mulle puinen paistinlasta ja voiveitsi missä on kalanruodon kuva : D Saatiin myös karamelli omenat, om nom nom <3 Katottiin kans turnajais näytös mikä oli mahdava. Hevoset oli nättejä ja tottelevaisia (varmaan mä kiinnitän tämmösiin huomiota). Mut sillon ku vielä ratsastin ni ne tallin hevoset järkytty jos näkivät sateenvarjon :''D Niin noita ei häririnny kun miekkoilla kolisteltiin ja muutenki huidottiin.

Markkinoilta mentiin kaupungille ostamaan mulle verhoja. Kämpillä ei nimittäin sellasii valmiiks ollu ja pari yötä oon käyttäny muumi lakanaa verhona xD Mut se verho on aivan ihana <3 sellanen sini vihree tiiliseinä kangas, otan joskus kuvaa kun oon saanu sen mun huoneeseen :3 mut siis oli niin kallis että ostettiin siihen vaan yks verho x')

Diana - tän päivän piirrustus : ) harmittaa tuo tönkkö anatomia.

Kotona oon sit piirrelly, syöny täytettjä lettuja ja käynny kävelyllä :3 Ois vielä tarkotus kattoo telkkaria ja piirtää ehkä vielä lisää. Huomenna nään si Anna ja illemmalla takas kämpille ;___; yh en haluu, siellä on yksinäistä ja jos se yks ei oo tiskannu niin turpaan tulee....

Kuvii keskiaikamarkkinoilta ym :3


Toi on kanelia eikä hiekkaa : D



Fucking liput! ois niin dramaattinen kuva!

Mä en tiiä mitä noi nenä elukat on mut herttasia!!

Jooo.........
Ja ai niin, meidän hamsut ne vaan on niiiin söpöi!!


Ja mun sisko päätti pilata mun videon ähkimällä : )......

No comments:

Post a Comment