Saturday 25 August 2012

Cossiko



Kurkkuun sattuu : // vissiin flunssa taas iskemässä. Mut tosiaan alotin tänään mun cossin: Rilakkuman ihmis version. Saatiin sellanen lappu nalle höskä valmiiks, huomenna si alotetaan itse lappushortsit. Älysin kans tänään et mul on pitkät hiukset mut huomenna ne varmaan tuntuu taaslyhyiltä :') Mut mitäs muuta... oli tällänen koti päivä, kävin vaa kävelyllä ja oon datannu vaikkei täälläkään ketään oo :')) 

Se tulee siihen lappushortsin lappu osaan, noi napit henkseleihin

Olin huolissani et näyttääks se ees Korilakkumalta mut kai se

Käytän siin tota peruukkii






Niin sairas olo, eikä sen flunssan takia. Oon tällänen sairas ällötys. Tekis mieli vaan käpertyä alasti sänkyyn, halata peittoa ja maata siinä koko päivän. Ja jos siinä ois joku vierellä, joku joka pitäis kädestä... mut ai niin, älä tuu, mee pois, oon ällö.

4 comments:

  1. ET OLE ÄLLÖ ; A ; olet ihana :c
    mut hirviän söpö tuo cossin alku. Rakastuin noihin nappeihin, kun ne on niin isot >3<

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon ällö mut kiitos :'D <3 Kiitti, toivotaan et siitä viel tulee jtn.

      Delete
  2. En tiiä miks tuun erikseen mainitseen asiasta mut näin sut viime viikol Tampereel. ( öö, duh, asut siellä? ) ja luulin sua lyhyemmäks! Oot yllättävän pitkä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jipiii :'D en mä ny kovin pitkä oo, 164cm. Asun Hämeenlinnas mut oon viikot Tampereel. Kuka muuten oot :')

      Delete