Friday 17 August 2012

Another home




Selvisin hengissä!! Ainakin toistaiseksi : D Eka päivä uudessa kämpässä oli tosi pelottava, itkin vaa et haluan kotiin mut eilen meni si lepposammin^^ Mun kämppis näyttää kivalta mutta se on tosi sotkunen.... toivon todella että se on tiskannu ku sununtaina palaan.

Koulussa menny mukavasti, siellä on paljon kivoja ihmisiä joihin vähitellen tutustuu :3 Eilenkin olin Julian kaa kaupungilla vaikka oltiin tutustuttu tyylii samana päivänä mantsan tunnilla xD Pitkiä päiviähän tuolla opiskellaan mutta ei se haittaa. Se on jännä, yläasteella en halunnut kouluun lähteä ja halusin mahdollisimman nopeasti pois mutta ei mulla tuolla sellasta oo. Vaikka tunnit on nyt sen 75min nii se on hyvä, eipähän oo niin montaa ainetta päivässä ja ehtii jotain oppia. Tänään oli opoa, saksaa, äikkää ja kuvista^^ Sangen rento päivä. Ainut että saksan ope on niiin pelottava... puhuu kovaa ja jotenki vittuuntuneesti mut ainakin sen tunneilla oppii puoli pakolla xD 

Koulusta matkaa kämpille on varmaan joku kilsa, vähän vajaa puol tuntia kävellen. Eihän tuo muuttaminen ajallisesti helpota kun tunnilla siitä mitä junalla matkustamisessa aikaa menis mutta on siitä muutakin hyötyä, pääsen aamuisin ylös ja vähän aikaisemmin nukkumaan. Oppiihan täs sit kans kaikenmaailman vastuuta :3 Harmillisinta on että ei nää Hämeenlinnan kavereita yhtä usein, ois niin kiva vaan mennä löhäilee Millan sängylle ja käydä kaupassa mutta nyt se ei onnistu ihan anytime D: Mut kotiin tosiaan tuun lähes joka viikonloppu. Enhän mä tuol uudella kämpällä oo ollu vielä ku kaks yötä et saas nähä millanen koti ikävä ens viikolla iskee :') Muutenkin tuntuu että olisin ollut Tampereella jo ikuisuuden vaikka vasta maanantaina kaikki alko.

Pitäisi muistaa viedä kaikenlaista sit sunnuntaina mukanani. Oleellisia asioita unohtu kotiin mm. kännykän laturi ja vaatteita ym. muuta vähemmän tärkeää. Mut joooo.

Tässä teille "edustavia" kuvia "siististä..." kämpästä.

En ollu vielä laittanu kaikkia tavaroita paikoilleen D:

Tuolla on tollanen pieni huone vaatteille ym.

No joo... en ollu siis laittanu tavaroita paikoilleen ja tuo lakana.......

keittoön pöytä tuoleineen, tossa on kans kiva parveke mis en oo vielä käyny xD

sotkusin keittiö. Ihan vasemman pulinen hylly on mun

Mun huoneen seinät on lilat. Miks ne on tässä selvästi siniset?

Joo että näinkin siivoja kuvia. 

Psst. käykää vastaamassa tohon mun blogien musiikki kyselyyn. Kiinnostaa nimittäin ketkä näitä kuuntelee sillä mä oikeesti valitsen ne huolella! Päivän "teemaan" sopien, joko sanoiltaan tai sit se on vaa soinu päässä. Joo en siis yllytä ketään kuuntelee vaan mua kiinnostaa keitä kiinnostaa kuunnella, laitan niitä mun blogeihin kuuntelitte tai ette : D

No comments:

Post a Comment